Vi bruger cookies til at generere gode statistikker, for at give skræddersyede tilbud andre steder på nettet og for at forbedre vores hjemmeside.
Hvis du ikke løber væk, går vi ud fra, at du har det godt med cookies. Indstil parametre for cookies  

Politik om beskyttelse af personlige oplysninger

Sidst opdateret: 25.05.18

Databeskyttelsespolitik

 

HVEM VI ER OG HVAD VI GØR

Vi er Trainline og vi hjælper kunder med at rejse klogere hver eneste dag. Vi består af en kernegruppe af selskaber (Trainline.com Limited, Trainline International Limited og Trainline SAS), der alle arbejder sammen om at hjælpe dig med at nå din destination. Ligesom dig, tager dine oplysninger ud på en rejse, afhængigt af hvor du rejser hen og hvilket tog eller busselskab du rejser med.

DINE PERSONOPLYSNINGER OG VORES LØFTER TIL DIG

Vi ved, at dine personoplysninger og hvem du deler dem med, er meget vigtigt. Så vi er forpligtede til fire databeskyttelsesløfter for at holde dine oplysninger sikre –

  • Vi vil være tydelige omkring de personoplysninger, som vi bruger, hvordan vi bruger dem, og – vigtigst af alt – hvorfor vi har brug for dem.
  • Vi bruger kun dine personoplysninger, når vi har et ægte behov for det.
  • Vi holder dine personoplysninger sikre ved hjælp af den bedst mulige kombination af teknologi, mennesker og processer.
  • Vi vil gerne have, at du kan træffe reelle, informerede valg om dine personoplysninger. Så vi har hjulpet ved at skære jargonen fra.

Når du bruger vores tjenester, enten på vores hjemmeside eller app, passer vi på dine personoplysninger på den måde, der er angivet i denne databeskyttelsespolitik og i overensstemmelse med vores løfter til dig (ovenfor).

 

DE PERSONOPLYSNINGER, SOM DU GIVER OS

  • Du skal muligvis aktivt give os dine personoplysninger for at bruge vores tjenester og booke billetter. Vi har forklaret dette nærmere i vores tabel nedenfor.
    • Kort fortalt, når vi siger ”personoplysninger”, taler vi om ting såsom dit navn, din e-mailadresse, alder, betalingskortoplysninger, faktureringsadresse, telefonnummer og oplysninger om eventuelle relevante togkort, busrabatkort eller loyalitetskort, som du muligvis bruger.
    • Du kan også blive nødt til at tilvejebringe en begrænset mængde af personoplysninger om en anden person. Det kan være oplysninger såsom navnene på eventuelle passagerer, som du booker billetter for. Ved at indtaste en anden persons personoplysninger, bekræfter du først, at du har fået deres tilladelse til at give deres oplysninger. Eller, hvis den pågældende person er under 16 år, bekræfter du, at du har fået tilladelse fra deres forældre eller værge til at give deres oplysninger.

Type af personoplysninger

Hvorfor vi bruger dem

Retsgrundlag

 

Hvem vi deler dem med

Betalingsoplysninger –

 

Betalingskortoplysninger og den adresse, som dit kort er registreret til.

 

For at foretage din booking og tage imod betaling for dine billetter.

 

Vi bruger disse oplysninger til at tilbyde disse tjenester til dig, det er en del af vores kontrakt med dig.

Nogle af de rejsearrangører, som vi arbejder med kan køre dine oplysninger gennem deres egne betalingssystemer og online-billetsystemer for at udstede dine billetter.

Aldersoplysninger-

 

Fødselsdato eller aldersgruppe.

Arrangørerne har forskellige billetpriser, baseret på din alder. Så vi bruger disse oplysninger til at sikre, at du køber den rigtige billet.

Vi bruger disse oplysninger til at tilbyde disse tjenester til dig, det er en del af vores kontrakt med dig.

Nogle af arrangørerne tilbyder ungdomsbilletter. Hvis det er tilfældet, skal de bruge din fødselsdato for at bekræfte, at du har den alder, du siger, du har.

Kontaktoplysninger –

 

Navn, e-mailadresse, telefonnummer.

 

 

For at sikre, at du modtager dine billetter.

 

Tog- og busselskaberne, som du rejser med, skal muligvis også bruge disse oplysninger til at give dig lov til at rejse med dem.

 

For at kontakte dig med væsentlige oplysninger – vi taler om booking-bekræftelser, refusionsoplysninger, den slags ting.

 

Holde din konto ajour (kun hvis du vælger at oprette en konto)

 

Vi bruger disse oplysninger til at tilbyde disse tjenester til dig, det er en del af vores kontrakt med dig.

Relevante tog- og busselskaber, der skal bruge dem til at oprette dine billetter. Disse arrangører kan kontakte dig for at fortælle dig om væsentlige tjenestemeddelelser, for eksempel, hvis dit tog er blevet aflyst. 

Vi kan sende dig markedsføring, hvis du har fortalt os, at du ønsker at modtage det, da du registrerede en konto hos os. 

 

Vi kan sende dig push-notifikationer om dine bookede rejser og tilbud, som vi har. Push-notifikationer er de små pop-up-bannere og meddelelser, som du får i vores app, når vi vil fortælle dig om noget. Du kan aktivere eller deaktivere push-notifikationer i indstillingerne på din iPhone eller Android-enhed.

Dit samtykke – hvis du ikke har købt noget fra os vil vi udtrykkeligt spørge dig, om du ønsker at høre fra os – vi er ret flinke.

 

 

Dit samtykke gennem dine enheds indstillinger. Vi vil gerne sende dig relevante og opdaterede rejseoplysninger og tilbud, når du bruger vores app og hjemmeside.

 

 

 

 

 

 

Vi deler som regel ikke denne slags oplysninger. Vi bruger nøje udvalgte tredjeparter til at hjælpe os med at udføre denne opgave, på vores vegne.

Vi kan sende dig markedsførings-e-mails for at fortælle dig om vores nyheder og tilbud, når du booker en billet hos os – medmindre du har bedt os om ikke gøre det (vi er ikke til spam).

 

Vi kan udføre undersøgelser og markedsundersøgelser (for at forbedre vores booking-tjeneste til dig), sende meddelelser på din konto, og involvere dig i vores konkurrencer og tilbud.

 

Legitime interesser. Med andre ord, det er den nødvendige brug af dine oplysninger (afvejet mod dine rettigheder), således at vi kan levere tjenester til dig. 

 

Vi vil gerne sende dig disse typer af markedsføringsmeddelelser for at give dig de bedste rejsetilbud. Vi sender dig kun relevante meddelelser og du kan til hver en tid vælge ikke at høre fra os.

 

Vi ønsker dit input i vores markedsundersøgelser, således at vi kan blive ved med at forbedre vores produkter og tjenester.

Oplysninger om togkort eller loyalitetskort –

 

Relevante kortoplysninger. 

 

For at give dig en rabat på dine billetter (hvis relevant) eller føje point til den loyalitetsordning, som du er tilmeldt, så du får mest ud af dine penge.

Vi bruger disse oplysninger til at tilbyde disse tjenester til dig, det er en del af vores kontrakt med dig.

Relevante togselskaber og udbydere af loyalitetskort.

Kommentar-oplysninger –

 

Navn, e-mailadresse og unikke identifikatorer efter behov, og eventuelle kommentarer, som du vælger at give os.

Hvis du vælger at give os feedback via vores hjemmeside eller app (og gør det endelig, vi hører altid efter), bruger vi dine kommentarer, kombineret med andre, for at give os et overblik med henblik på at forbedre vores produkter og tjenester.

Dit samtykke. Det er op til dig, hvorvidt du vil give os disse oplysninger, og du beslutter også, hvor mange oplysninger du vil dele.  

Vi deler som regel ikke denne slags oplysninger. Vi bruger nøje udvalgte tredjeparter til at udføre denne opgave, på vores vegne.

Henvendelser fra dig og spørgsmål som du har stillet os –

 

Navn, e-mailadresse og eventuelle genererede henvendelser, herunder opkald.

 

Når du kontakter os, eller bruger vores chatmulighed for at komme i kontakt med os, bruger vi disse oplysninger til at hjælpe os med ting såsom at arrangere refundering til dig, eller hjælpe dig med at vælge den rigtige billet.

 

Hvis du ringer til os, kan vi optage dit telefonopkald for at hjælpe vores kundeservice og driftsteam med at løse eventuelle problemer, som du har indberettet, samt til trænings- og kvalitetsformål.

Dit samtykke. Du vælger, hvordan og hvornår du ønsker at kontakte os. 

Vi deler som regel ikke denne slags oplysninger. Vi bruger nøje udvalgte tredjeparter til at udføre denne opgave, på vores vegne.

Oplysninger om forebyggelse af svig –

 

Navn, legitime kontaktoplysninger og unikke identifikatorer, som påkrævet, samt relevante enhedsoplysninger.

 

 

For at sikre, at hverken du eller vi bliver ofre for svindel.

 

Svig er en grim ting, og ville være dårligt for både dig og os.

 

Legitime interesser. Med andre ord, det er den nødvendige brug af dine oplysninger (afvejet mod dine rettigheder), således at vi kan levere tjenester til dig. 

 

Vi arbejder med tredjepartsudbydere af svig-forebyggelse (prøv at sige det hurtigt tre gange) for at sætte en stopper for eventuelle falske betalinger. Undertiden er de anvendte værktøjer til forebyggelse af svig, automatiserede.

 

Dine personoplysninger kontrolleres automatisk, når du betaler (ved hjælp af et sæt intelligente regler), for at sikre, at der ikke foregår noget mistænkeligt.

På grund af dette, kan der være tidspunkter, hvor du muligvis ikke kan betale med et bestemt kort eller en bestemt metode, eller hvor vi muligvis ikke kan tage imod din booking.

 

Hvis du er bekymret for, at din betaling bliver afvist, bedes du kontakte os – se vores kontaktoplysninger nedenfor.

Socialt netværkslogin –

 

Navn og e-mailadresse.

 

 

 

 

For at gøre tingene lettere for dig, giver vi dig mulighed for at logge ind på din Trainline-konto ved hjælp af dine Google- eller Facebook-konti.

Dit samtykke.

Google og Facebook. 

 

Vi kontrollerer ikke Facebook eller Googles handlinger. Hvis du vælger at bruge din Google- eller Facebook-konto til at logge ind hos os, vil du også være underlagt Google og Facebooks databeskyttelsespolitikker.

 

Vi indsamler også en begrænset mængde personoplysninger fra dig, automatisk, hver gang du besøger vores hjemmeside eller app. Det skal du ikke bekymre dig om, det gør vi rent faktisk for at give dig en bedre og mere personlig oplevelse. Cookies og din IP-adresse er den slags teknologi, som vi bruger til at forstå dig bedre, samt se på, hvordan du bruger vores hjemmeside – for eksempel, hvilke ruter du søger efter og hvorvidt du bruger et togkort. Tabellen nedenfor forklarer, hvilke oplysninger vi indsamler, hvorfor vi indsamler dem, og hvordan vi indsamler dem.

Type af personoplysninger

Hvorfor vi bruger dem

Retsgrundlag

 

Hvem vi deler dem med

Lokaliseringsoplysninger –

 

GPS-oplysninger og enhedsnummer.

 

 

 

 

Vi bruger din GPS til at gøre dine rejser nemmere, ved at vise dig ting såsom din nærmeste station, og hvornår det næste tog hjem kommer.

 

Webbrowsere på alle enheder og apps på telefoner og tabletter kan bestemme din position nøjagtigt ved hjælp af GPS og assisteret GPS. 

 

Til analyser og rapportering, samt sikkerhed og beskyttelse mod svindlere.

Dit samtykke.

 

Du vil blive spurgt, når du bruger en GPS-aktiveret webbrowser eller enhed, hvorvidt du ønsker at dele disse oplysninger med os. Du kan ændre dette i dine enheds- eller browserindstillinger til enhver tid.

For at sikre, at vores tjeneste er så sikker som mulig for dig, arbejder vi med tredjeparter om at sætte en stopper for svigagtige betalinger (vi har flere oplysninger om dette ovenfor).

Enhedsoplysninger –

 

Din IP-adresse og dit enhedsnummer, for at give os din omtrentlige position(f.eks. din by og dit land).

 

For at opdage og sætte en stopper for svindlere.

 

For at vise dig annoncer, der er relevante for dig, og for at måle din reaktion på vores markedsføring, som du interagerer med.

 

 

For at bruge dine web-sessioner og web-beacons til at forstå, hvordan du bruger vores hjemmeside og apps på et ikke-identificérbart niveau. Vi indsamler disse oplysninger for at hjælpe os med at forbedre vores tjenester til dig.

 

For at beskytte vores hjemmeside mod angreb fra virusser og andre skadelige ting på internettet. 

Legitime interesser.

 

Bare rolig, vi prøver ikke at være skumle og knytte en præcis placering til dig. Vi vil blot sikre, at det, som vi viser dig, når du bruger vores tjenester, er relevant og noget som du rent faktisk ville være interesseret i. For eksempel, ville det ikke give nogen mening, at vise dig annoncer på fransk, hvis du bor i London.

 

Vi bruger lokalisering til at forstå nogenlunde, hvor mange kunder vi har i forskellige lande.

 

Vi skal også sørge for, at vi beskytter dig, samt vores hjemmeside, fra virusser og svindlere.

For at sikre, at sikkerheden af vores tjeneste er vandtæt, arbejder vi med tredjeparter for at sætte en stopper for falske betalinger (vi har flere oplysninger om dette ovenfor). 

 

Udvalgte tredjeparter, der annoncerer på vores hjemmeside og app. Og således, at vi kan vise annoncer for vores egne tilbud til dig, når du surfer andre steder på internettet.

Analyseoplysninger –

 

Vi bruger oplysninger om søgninger og bookinger, som du foretager – i bund og grund, hvordan du bruger og navigerer gennem vores hjemmeside og app. 

For at forstå, hvordan du bruger vores hjemmeside og app, for at hjælpe os med at forbedre dem og gøre dem relevante for dine interesser.

 

Vi kan kombinere oplysninger om din brug af vores tjenester, så vi kan bruge dem til at forstå vores kunders adfærdsmønstre. For eksempel, hvor mange kunder køber billetter fra London til Manchester hver dag. Bare rolig – vi forsøger ikke at identificere dig individuelt – vi bruger kun overordnede oversigtsoplysninger til at forstå, hvad vores kunder, såsom dig, er interesseret i.    

 

Dette hjælper os med at forme vores flotte nye funktioner, såsom Prisforudsigelse og Busy Bot!

 

Legitime interesser. Med andre ord, det er den nødvendige brug af dine oplysninger (afvejet mod dine rettigheder), således at vi kan levere tjenester til dig. 

 

Vi deler som regel ikke denne slags oplysninger, men vi bruger nøje udvalgte tredjeparter til at hjælpe os med udføre denne opgave.

Social login –

 

IP-adresse og andre potentielt identificerende oplysninger

 

 

Ved at logge ind på dine sociale mediekonti såsom Facebook og Google, placerer du cookies. Disse cookies kan indsamle oplysninger om din IP-adresse og de sider, som du besøger.

 

Dit samtykke. Du vælger, hvorvidt du vil registrere dig hos os, enten ved hjælp af Google eller Facebook.

Google og Facebook. 

 

Vi kontrollerer ikke Facebook eller Googles handlinger. Hvis du vælger at bruge din Google- eller Facebook-konto til at logge ind hos os, vil du også være underlagt Google og Facebooks databeskyttelsespolitikker.

 

 

Sammen med de ovennævnte situationer, er vi også nødt til at dele dine personoplysninger med følgende tredjeparter –

Tjenesteudbydere

  • Vi arbejder med nøje udvalgte tredjepartstjenesteudbydere med henblik på at udføre mange af de aktiviteter, der er anført ovenfor. Men bare rolig, vi giver altid disse tjenesteudbydere klare instruktioner om at holde dine personoplysninger sikre. For eksempel har vi gjort det klart over for disse tjenesteudbydere, at de ikke kan bruge dine personoplysninger til andet end den pågældende tjeneste. Og, vi giver dem kun de dele af dine personoplysninger, som de rent faktisk har brug for.

Myndighederne

  • Nogle gangeer vi , af juridiske årsager, nødt til at dele nogle af dine personoplysninger med politiet og toldvæsnet, tilsynsmyndigheder, eller offentlige og retshåndhævende myndigheder. Generelt er det for at hjælpe dem med at forebygge svig og kriminalitet. Når vi giver disse oplysninger til myndighederne, er det op til dem at beskytte dine oplysninger. Bare rolig, vi deler kun, hvad der er absolut nødvendigt.

Omstrukturering

Hvis et andet selskab tager over eller fusionerer med os, eller hvis der er en omstrukturering af Trainline-koncernen, vil der foregå en overførsel af dine personoplysninger. Du kan være forsikret om, at vi behandler fortroligheden af dine personoplysninger og dine rettigheder til dine oplysninger med den største omhu og respekt. Dine personoplysninger vil stadig blive brugt på samme måde som vi har skitseret i vores databeskyttelsespolitik.

OPBEVARING AF DINE OPLYSNINGER

  • Mens du bruger vores tjenester, vil dine personoplysninger være sikre hos os, men vi vil aldrig opbevare dem i længere tid, end vi har brug for.
  • Hvis den tid kommer, hvor vi ikke længere har brug for dine personoplysninger til at tilbyde vores fulde tjenester til dig, vil vi sikre, at de enten slettes eller anonymiseres fuldstændigt.

COOKIES

Vores brugervenlige hjemmeside og app er så praktiske, fordi vi bruger cookies. Du har hørt om cookies, ikke sandt? Nej, vi mener ikke småkager…

Cookies er det, som vi kalder små krummer af personoplysninger, som vi automatisk indsamler, når du besøger vores hjemmeside eller åbner vores app.

For eksempel, lad os sige, at du besøgte vores hjemmeside, og ændrede dine indstillinger til at betale i euro i stedet for britiske pund. Når du vender tilbage til vores hjemmeside om et par dage, for eksempel, vil den cookie, som du placerede, da du loggede ind før, huske, at du foretrak at betale i euro og vise dig priserne i euro igen. Ret sejt, ikke?

Vores Cookie-politik giver en fuld oversigt over, hvordan vi bruger cookies, og hvordan du kan justere dine præferencer gennem dine browserindstillinger.

PERSONLIG TILPASNING AF DIN OPLEVELSE

Det er så meget dejligere, når folk husker dit navn og siger, “Godmorgen, Thomas”, i stedet for bare “Godmorgen”, ikke sandt? Eller, når tjeneren på din lokale café ser dig komme ind for at få dit daglige koffein-fix og siger, “En mokka-frappuccino på vej, Susan” uden at du behøver at sige noget. Det får dig til at føle dig elsket.

Det er præcis sådan, at vi vil have du har det, når du besøger vores hjemmeside, åbner vores app, eller interagerer med os på enhver måde på internettet. Nuvel, på internettet kan vi ikke se dig og knytte et navn til et ansigt, så vi er afhængige af ting såsom cookies og din IP-adresse for at give dig en mere personligt tilpasset oplevelse (medmindre, selvfølgelig, at du gennem dine browserindstillinger har angivet, at du foretrækker, at vi ikke gør det). Vi kombinerer dette med oplysninger om søgninger og bookinger, som du foretager, og hvordan du bruger vores hjemmeside og app, for at give dig den bedst mulige, skræddersyede oplevelse. Vi bruger også nøje udvalgte tredjepartspartnere, såsom Google, til at gøre annoncer mere nyttige for dig. Du bruger vores tjeneste med henblik på nemt at booke tog- eller busbilletter til destinationer, som du ønsker at besøge. Vi skal tilpasse din oplevelse på vores hjemmesider og apps for at levere denne tjeneste til dig. Se vores Cookie-politik for flere oplysninger.

SIKKERHED

  • Vi tager sikkerheden af dine personoplysninger meget alvorligt.
  • Vi bruger en hel masse smarte sikkerhedsforanstaltninger (fysiske, elektroniske og administrative) til at beskytte de oplysninger, som vi indsamler om dig mod enhver, der ikke burde have dem. De foranstaltninger, som vi indfører beskytter dig mod eventuel ulovlig behandling af dine oplysninger, såvel som utilsigtet tab, tilintetgørelse og beskadigelse.

INTERNATIONALE DATAOVERFØRSLER

  • Vi overfører dine personoplysninger til andre Trainline-selskaber i vores koncern og tjenesteudbydere uden for Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS). Men bare rolig, vi arbejder kun med tjenesteudbydere, som beviser over for os, at de opretholder de samme høje standarder for beskyttelse af dine oplysninger, som vi gør.
  • Dine oplysninger behandles sikkert på alle tidspunkter. Hvor vi overfører dine personoplysninger uden for EØS, har vi regler og trin, der er indført for at sikre, at dine personoplysninger holdes sikre og beskyttede. Normalt betyder dette, at vi har standardkontraktbestemmelser godkendt af Europa-Kommissionen i vores kontrakter med parter uden for EØS, eller vi påberåber os Europa-Kommissionens tilstrækkelighedsbeslutninger. For flere oplysninger, bedes du kontakte os – se vores kontaktoplysninger nedenfor.

    GÆSTEBETALING

  • For tidspunkter, hvor du skal skynde dig, giver vi dig mulighed for at bruge vores booking-tjeneste uden at logge ind eller registrere dig som en ny bruger – det er praktisk!
  • Hvis du allerede er registreret hos os, og du booker en billet som en gæst ved hjælp af din registrerede e-mailadresse –
    • Vil din e-mailbekræftelse indeholde et link, der inviterer dig til at logge ind og administrere dine bookinger. Hvis du følger linket og logger ind, vil du kunne knytte dine gæstebookinger til din konto. Hvis du ikke gør det, vil du ikke se dine gæstebookinger i Mine Bookinger/Mine Billetter.
    • Eventuelle opdateringer, som du foretager til dine markedsføringspræferencer vil blive opdateret på din konto.
  • Hvis du booker en billet som en gæst, fordi du ikke har en konto hos os, vil din bekræftelses-e-mail indeholde et link, der inviterer dig til at registrere dig. Når du er registreret, vil du kunne knytte dine gæstebookinger til din konto for at se dem i Mine Bookinger/Mine Billetter. Du kan også se dine markedsføringspræferencer på din konto.

 

 

 

DINE RETTIGHEDER

Her er, hvor vi dækker, hvad du skal vide. Vi tager gerne imod anmodninger fra dig, hvis du ønsker at udøve dine individuelle rettigheder med hensyn til dine personoplysninger. Disse rettigheder omfatter retten –

  • Til at få at vide, hvordan dine oplysninger behandles
  • Til at få adgang til dine oplysninger
  • Til at stoppe eller begrænse visse processer
  • Til at berigtige forkerte oplysninger
  • Til at bede os om at slette bestemte oplysninger
  • Til dataoverførbarhed (dataoverførbarhed er bare en smart måde at sige ”overføre oplysninger til en anden dataansvarlig på en letlæselig måde”)
  • Til at få adgang til oplysninger om profilering eller automatiseret beslutningstagning
  • Til at gøre indsigelse mod, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.
  • Til at trække dit samtykke tilbage til enhver tid (i tilfælde, hvor vi har brug for dit samtykke).

Fordi vi ved, hvor vigtige dine personoplysninger er for dig, gør vi alt, hvad vi kan for at svare dig i rimelig tid. Ved lov har vi dog op til én kalendermåned fra den dato, hvor vi modtager din anmodning til at svare dig (denne frist kan forlænges i forbindelse med meget komplekse eller større anmodninger), så længe –

  • Du har givet os eventuelle oplysninger, som vi skal bruge for at bekræfte din identitet og givet os klarhed over de relevante personoplysninger, som du anmoder om.
  • Vi ikke allerede har svaret på en identisk eller lignende anmodning inden for en meget kort tidsramme.

Husk venligst, at hvis/når vi modtager en anmodning fra dig, er vi nødt til at afveje dine rettigheder mod de regler, som vi har vedrørende behandling af dine personoplysninger. Af juridiske årsager er vi nødt til at holde os til reglerne. Hvis vi ikke kan behandle din anmodning, enten helt eller delvist, vil vi forklare årsagerne hertil tydeligt.

For at gøre det enkelt, har vi oprettet et enkelt kontaktpunkt for alle dine forespørgsler vedrørende personoplysninger. Se venligst afsnittet Kontakt Os nedenfor, hvis du har brug for at kontakte os.

Hvis du ikke er tilfreds med den måde, hvorpå dine personoplysninger er blevet håndteret, har du ret til at kontakte Information Commissioner’s Office (Informationskommissæren) (www.ico.org.uk/concerns).

 

ÆNDRINGER TIL VORES DATABESKYTTELSESPOLITIK

Vi kan lide at have tingene i orden, så den måde, hvorpå vi bruger dine oplysninger kan ændre sig. Hvis det er tilfældet, vil vi opdatere vores databeskyttelsespolitik. Du kan se den dato, hvor vi sidst opdaterede den helt øverst. Hvis der forekommer en væsentlig ændring, vil vi underrette dig.

 

KONTAKT OS

Hvis du har eventuelle spørgsmål, der ikke er blevet behandlet, bedes du kontakte vores databeskyttelsesrådgiver. Send os en e-mail på DPO@theTrainline.com eller skriv til os på Data Protection Officer, PO Box 23972, Edinburgh, EH3 5DA.